donderdag 4 april 2013

Haringsalade

Gisteren ben ik weinig creatief geweest... binnen mijn punten gebleven, dat wel, maar op het menu stond maar een brunch met twee pistolets, yoghurt, fruit en 's avonds gewone 'spaghetti' met groentensaus... De saus maak ik voor 0 punten, met alleen groenten, geen vet of geen vlees.

Vandaag moet ik me dus 'herpakken'. Vanmorgen nochtans ook weinig creativiteit: 30 g crunchy (3p) met 1 yoghurt natuur 0% (0p) en wat verse meloen.

Voor het middageten deze haringsalade... Voor één persoon twee haringfilets (in zuur opgelegd), 75g (2p), twee gekookte rode bietjes (in koelkast warenhuis...) en een halve appel (0p). Kruiden met peper en dille, en geserveerd op een bedje van veldsla. Erbij 50 g brood (3p)

Vanavond wordt het een steak. Ik koop mijn vlees altijd bij Slagerij Bonne in Moerkerke (ik maak even reclame... de man is twee weken geleden op televisie geweest, in de beste hobbykok, omdat Gert De Mangeleer, driesterrenchef van de Hertog Jan, daar zijn vlees koopt.) en die steak ga ik grillen, met een gekookt aardappeltje erbij, en kropsla (twee soorten sla vandaag!!!!) met een eetlepel WW-mayonaise.
De steak ligt nog te ontdooien, dus ik kan er nog geen gewicht, en dus ook geen punten op plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten