woensdag 19 juni 2013

We zijn weer goed bezig!


Vanmorgen gestart met
- 30 g special k (3p)
- 100 ml magere melk (1p)
- 1 perzik (0p)

Tussendoor (heel de dag moet ik mondeling examen afnemen... Vroeger snoepte ik me te pletter uit compassie met mezelf!)
- 1 appel (0p)

Vanmiddag 
- pastaslaatje (5p) (zie gisteren)
- yoghurt WW 0% (1p)
En toen trakteerde de directeur met
- 1 chacha (4p)

Alles netjes genoteerd maar ik moest de punten nog opzoeken...
Bewijs hiervan op mijn bureau tijdens het mondeling examen:

Vanavond laat thuisgekomen en biefstuk met frietjes gemaakt... voor de rest van de familie!
Ik heb gegeten
- 150g biefstuk (4p)
- 1 KL becel light (0,5p)
- een grote portie groene boontjes
- champignons
- sausje met 1 KL maïzena (0,5p)

Alles opgezocht, opgeschreven en punten geteld: 19 punten... véél te weinig... dus ik heb dan maar 50 gr frietjes afgewogen met 1KL WW mayonaise (4p + 0,5p)

En nu nog 200 g 0% plattekaas en mijn punten voor vandaag zijn op.
Tot morgen!

1 opmerking: