dinsdag 18 juni 2013

Twee maanden geleden...

dat ik nog op deze blog postte... de gevolgen zijn er: niet schrijven DUS niet afslanken. Die eerste kilootjes gaan er wel af als je niet schrijft, maar hoe langer het duurt, hoe minder het lukt.

Vandaag was ik ongelooflijk onder de indruk van de prestaties van Peggy en Wendy. Je moet het maar doen... Ik ben drie jaar bezig en ik blijf maar haperen op die 9 - 10 kg. Ik ben toch naar de cursus blijven komen dus de schade blijft beperkt. Maar volgende week heb ik proclamatie op school en kan ik niet naar de cursus komen, en daarna zit ik drie weken in la bella Italia en als ik terugben, is Marie-Ange in congé. Zeven weken congé... gevaarlijk! zeker die drie weken dat ik terug thuis ben.

En dus begin ik er weer aan. Morgen moet ik een hele dag mondeling examen afnemen. Ik heb dus alvast een pastasalade voor morgenmiddag gemaakt !

150 g pasta: 4,5 p
25 g magere ham: 0,5 p
en véél groentjes...

Wordt vervolgd!



2 opmerkingen:

  1. en nu het schrijven niet opgeven hé x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent niet alleen Hilde. Ook ik moet mij dringend herpakken. Maar ja zo lang het me niet lukt om langs te komen :(

    BeantwoordenVerwijderen