donderdag 15 augustus 2013

Noeneteten... dag 2

Vandaag een zondag op donderdag.

Dus: gestart met pistoleekes zoals op zondag. Raar maar waar, maar voor mij beter dan een 'gezellig' ontbijtje met de broodzak op tafel waar ik maar van blijf eten. Ik bestel voor mij 2 pistolets, en op is op.

Ontbijt:
2 pistolets (80g) (7pp)
15 g philadelphia choco (1p)
30 g parmaham (1p)
1 kommetje verse fruitsla (0p)

Middageten:
Een Italiaanse pastasalade!
150 g gekookte pasta (4,5p)
15 g parmaham (0,5p)
30 g mozarrella light (1,5p)
5 groene olijven (1p)
3 zongedroogde tomaten zonder olie (1p)
kerstomaatjes (0p)
basilicum
versgemalen peper
grof zout

Maakt samen 17,5 p dus nog 8,5 punten voor vanavond. Niet veel... en ik heb nog geen zuivel binnen vandaag. Wellicht wordt het wel iets vegetarisch. Eens kijken in mijn schriftje!

Uiteindelijk heb ik gewone kost gemaakt...
100g gekookte aardappelen (2p)
120 g Americain natuur, gebakken op een bakvel (4p)
Groene boontjes (0p)

Nog een Ww yoghurt natuur (1p)
En een mignonette...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten