maandag 18 maart 2013

Dag 1...

Vanmorgen goed gestart:

30 g crunchy van Delhaize met appel : 3p
1 0% yoghurt natuur van WW: 1p
1 banaan : 0p

Voor de niet-tellers onder  jullie: een ontbijt geschikt voor een telvrije dag :-)

Vanmiddag:
mijn couscoussalade van 5 p
een potje WW yoghurt 0% natuur: 1p
1 appel

Jammer genoeg had ik een vreselijke stressdag en toen ik thuiskwam, en een immense drang naar chocolade had, zag ik bij mijn dochter een zak maltezers staan. 37 g is 5 punten... Voor 14 g maltezers gegeten: 8!!! 2p

Maar ik was ook met de fiets gaan werken dus had ik 2p verdiend... gelukkig maar!

En vanavond waren het scampi's in roomsaus met ratatouille (6p), een receptje uit 365 dagen, blz 293. ik moet eerlijk toegeven dat de ratatouille uit de diepvries, van Delhaize was, en daar zat zonnebloemolie in. Daarom heb ik géén olie gebruikt om mijn scampi te bakken.

Ik heb er 150 g rijst bij gegeten (5p)

En dat brengt het saldo voor vandaag op 23 punten (en -2 active points)

Met de drie resterende punten drink ik straks één glaasje champagne. Mijn man heeft promotie gemaakt en dat moeten we toch vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten