dinsdag 19 maart 2013

Dag 2!

Gedwongen in een blog! Merci Marie-ange! Want vandaag een hele drukke werkdag met veel stress. Normaal kan dat een aanval op de chocolade en koeken (gevaarlijk op vergaderingen, waar er altijd een lekkere schaal met van die individueel verpakte koekjes, waar je op duwt om de lekkerste te kunnen vinden!!) betekenen maar met deze blog in mijn achterhoofd heb ik me ingehouden !

Vanmorgen gestart, voor de variatie, met twee beschuiten (2p), 20g Philadelphia choco (2p), 1 yoghurt Ww 0% (1p) en een appel. Tussendoor een halve liter pompoensoep . 's Middags 120g rijst (4p), 50g gerookte zalm (2p). En veel groentjes!!! Voor het eerst kon ik mijn afsluiter, een 0% yoghurt (1p) en een banaan niet opkrijgen (daar zal de soep wel voor iets tussenzitten), dus dat werd dan mijn vieruurtje.

Vanavond, geen tijd om te koken, dus zijn het boterhammen geworden. 100 g brood (6p), één hoekje smeerkaas WW (1p), 30 g philadelphia Choco (3p),  (eigenlijk véél lekkerder dan Nutella :-) ) en nog een sneetje WWkaas (2p)

24 punten en een hele opluchting dat op de WW-weegschaal gelijk bleef deze week. Het herpakken de voorbije twee dagen zal daar wel voor gezorgd hebben.

Twee active points verdiend met het fietsen. Dus het glaasje champagne (de fles van gisteren... zuinig geweest!) voor 3 punten kan er nog net van af.

Morgenmiddag boodschappen doen en proberen wat te koken, ook voor de komende dagen, want het is heel druk deze week. Straks al eens in mijn boekjes neuzen, voor wat inspiratie. Morgen dus een receptje, met foto's! beloofd...


1 opmerking: