maandag 25 maart 2013

Dag 8

Een moeilijke dag vandaag...  Mijn man is vanmorgen vroeg vertrokken naar Praag, voor zijn werk, dus ik sta er alleen voor. Het ontbijt werd 100 g 0% plattekaas (1), 30g crunchy met appel Delhaize (3p) en verse meloen. (uit de Auchan)

En dan door de bijtende kou naar school fietsen, om de jongste af te zetten, en ik ben doorgefietst naar Howest, voor een interessante bijscholing. Iets meer fietsen vandaag (en vanavond nog terug) dus dit keer goed voor 3 active points. En maar goed ook...

Bijscholing met verwelkoming met koffie. Niet erg, maar manden vol croissants en chocoladebroodjes die overheerlijk roken. Ik kon aan de verleiding weerstaan, want het ontbijt was nog maar net binnen, maar toch, om op te warmen... Niet gedaan dus.

Drie uitstekende sprekers gehoord. En daarna koffiepauze. Maar ondertussen was mijn ontbijt al verteerd, en ik heb niet kunnen weerstaan aan een croissant (6p)

Na nog een spreker, middagpauze. Belegde broodjes-pauze... Soep gekozen (geen WW soep dus 1p gerekend voor een kleine tas) en 100 g brood (6p) met ham (2p) en groenten. Geen mayonaise erbij gedaan.

Een workshop, en daar om 15 uur vertrokken, voor een vergadering op school. Twee cola zero's gedronken, met één mignonette. (1p) Om 17 uur had ik oudercontact, maar vooraf nog even tijd genomen om mijn appel op te eten. Ik had dat beter in de ochtendpauze gedaan!!!

Om 20.45 uur thuisgekomen en géén fut meer om te koken. Een WW-schoteltje van Auchan (voor 8p), een dessertje WW (3p)

Totaal van 30 punten - 3 active points = 27 punten dus ééntje uit mijn spaarpot. Valt allemaal nog mee... gelukkig. En nu ben ik héél erg benieuwd of ik morgen mijn diamant binnenhaal...

2 opmerkingen:

  1. hoi, ja, het kan niet altijd lukken hé om te koken, denk dat iedereen wel eens zo een dagje heeft hoor. Tot vanavond op de cursus en hopelijk mogen we allemaal een diamantje binnenhalen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat niets u storen wanneer Dr.EDEDE er is om u te helpen contact met hem op te nemen voor het volgende >>>>>>>

    1. Breng je man terug
    2. Breng je vrouw terug
    3. Breng je vriend terug
    4. Breng je vriendin terug
    5. Win de loterij
    6. Kantoorpromotie
    7. Help haar zwanger te worden als ze de vrucht van de baarmoeder zoekt.
    8. Volledige genezing van elk type ziekte.
    9. Huwelijksverplichting
    10. Help u bij het winnen van een juridische suite (schuldig of onschuldig) en onder andere.
    Kortom, neem vandaag nog contact op met Dr. EDEDE voor eventuele problemen, want morgen is het misschien te laat ... Laat u niet storen als Doctor EDEDE er is om u te helpen. Neem vandaag nog contact met hem op via de zijne

    e-mail: Ededetemple@gmail.com
             OF
    WhatsApp: + 2 3 3 2 3 5 8 8 7 8 2 5

    BeantwoordenVerwijderen