maandag 1 april 2013

Herbeginnen op Paasmaandag

Ik ben er weer... Het was de voorbije week meer dan druk, maar nu twee weken vakantie!

Vanmorgen gestart met 30g crunchy (3p) en een WW yoghurt 0%. (1p) en een handvol aardbeien .

Eigenlijk te laat ontbeten om te lunchen, en vlug twee sandwiches "droog" (6p)

Dan naar de schoonfamilie, voor een extra paasfeest. Geen cava voor mij, en ik heb ook de meeste aperitiefhapjes laten passeren. Enkel kerstomaatjes en vier sneetjes wrap met light kruidenkaas en zalm (4p)

Daarna varkenshaasje (4p) met groenten en 50 g pasta (1,5p). En ik heb een koffielepeltje van de dressing bij de tomaten genomen (1p). Eigenlijk waren het kroketjes, maar mijn schoonzusje was zo lief om voor mij wat pasta te maken. Goed hé, als je je zo gesteund weet door je omgeving. Dat werkt echt wel enorm, vind ik. Hilde (= mijn schoonzus) start vandaag trouwens ook opnieuw. Jammer dat je te ver woont om ook in Oostkamp, bij Marie-Ange te komen, hé?! Maar in Liedekerke zal het ook een goeie coach zijn! Courage, jij gaat dat goed doen!

En ik heb me dan thuis nog laten gaan aan de chocolade dus mijn punten zijn meer dan op.  Morgen beter...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten