zondag 14 april 2013

Zondagavond

Gisteren heb ik genoteerd, maar niet op deze blog. Ik was volop bezig met taarten bakken en cupcakes, en ik heb geen tijd gehad. Als jullie eens willen zien waar ik me mee bezig houd : Taarten en cupcakes
Gelukkig kan ik er zelf vrij goed afblijven!

Ik heb gisterenavond wel een planning gemaakt en die op de WWgroep online gezet. Ik heb het in excel gemaakt en dus automatisch mijn punten laten 'tellen'. Ik weet nu ook hoeveel punten ik per dag over heb voor extraatjes. Met mijn planning heb ik het boodschappenlijstje gemaakt.

Vandaag dus goed gestart met twee pistoleetjes (6p) met 30g materne confituur (uit de frigo, 'so fruit') (1p) en 15g choco philadelphia.(1p)

Vanmiddag gebakken kip zonder vel, ik had genoeg met 100g  (3p) en 150 g rozemarijnaardappeltjes (3p + 1p) . Voor de rozemarijnaardappeltjes: aardappelpartjes uit de frigo in Delhaize, rozemarijn, paprikapoeder, zout en per persoon één KL olijfolie
Daarbij sla, tomaat, komkommer en 1 EL WW mayonaise (1p). Het mini-magnumijsje heb ik niet gegeten, maar in de namiddag wel een heerlijke 'milkshake': bevroren frambozen en mango, met één yoghurt0% natuur en 125 ml magere melk en één zakje canderel vanille. (1,5p)

's Avonds 100 g brood (6p), 30 g kip curry zonder mayonaise (2 p) met sla. Een Sveltesse pudding 0% als dessert (2)
En dat betekent dat ik een half punt weer uit mijn spaarpot moet halen. Als ik brood begin te eten, ga ik zo over mijn puntenaantal. Ik zal maar vlug mijn couscoussalade maken voor morgenmiddag. Morgen weer naar school, dus ook weer het 'strakker' regime voor een 'strakker' lijf. ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten